Ojämna skurar

Eller heter det förresten jämna skurar? I vilket fall, uppdateringen har blivit lite lidande dessa dagar men jag skyller det på Joanna :) Det har varit middagar och umgänge och så Idafisens födelsedag och träning och jobb och gud vet vad.. Nu sitter jag i alla fall på jobbet, kom hit redan strax efter åtta fastän jag inte börjar förrän nio, men det skyller jag på träningen. Var på gymmet kvart över sex imorse, den ni! Var samma sak igår men det får bli så nu för vill ju hinna med annat skoj på kvällarna.

Igår var vi till exempel ut och åt på Buffalo Bill, en stor köttbit var precis vad jag behövde :D Och ikväll ska jag och Joanna göra köttfärssås och spaghetti och sen gå ut för en drink eller två eftersom det är hennes sista kväll här! Tror hon har haft det kul, om inte annat så har hon fått en hel del färg och en behövlig semester :)

Ska försöka mig på att packa lite idag också, vi åker ju hem imorgon!! Längtar som fan nu, vill bara sitta på planet och veta att nu, nu är det inte många timmar kvar tills jag får träffa familjen och alla de andra!! Men nej, nu ska jag fokusera på min turkiska yoghurt med äpple och njuta lite innan jobbet drar igång!

Kram

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0