Nervös? Jag?

Nej då, inte så farligt faktiskt.. Över vadå undrar ni? Imorgon är min första dag på nya jobbet :) Vet redan vad jag ska ha på mig, klockan är ställd på två timmar innan jag börjar och givetvis är matlådan redan klar..
Matlådan har i och för sig varit klar sedan i fredags när jag gjorde mitt storkok.. Berättade ju att jag ska detoxa i en vecka, sanningen är den att jag nu är inne på dag 2 på Isodieten, även kallad soppdieten eller sjukhussoppan. Det är en soppa man ska äta varje dag i en vecka och den består i huvudsak av lök och vitkål, med tanken att rensa ut kroppen ordentligt. Varje dag äter man soppan så mycket som möjligt (ju mer av soppan man äter desto mer sägs det att man ska gå ner) i kombination med nånting mer efter ett färdigt schema. Dag 1 fick jag äta hur mycket frukt jag ville, idag har det bara varit soppa och grönsaker, imorgon får jag äta både frukt och grönsaker och ja, så ser det ut i sju dagar. Än så länge har det gått över förväntan, fuskade dock med en naken skiva knäckebröd till soppan idag. Kommer inte vara alltför kul att äta samma soppa allra helst minst 3 gånger om dagen i en vecka :P

Jaja, vi får se hur det går och om det ger något resultat. Kan ju inte träna alltför aktivt under denna diet/detox så imorgon tänkte jag bara simma några längder efter jobbet. Har dessutom sån kolosal träningsvärk sen body pump-passet i fredags så simning är nog ungefär vad jag skulle klara av. Det ser lite ut som att jag har en käpp i arslet (uttryckt på grovt dalmål) när jag går!

Nej, nu ska jag kolla ett avsnitt greys och sen kommer jag antagligen somna, det är nämligen så jag spenderat större delen av denna söndag; Sovandes i brist på annat att göra :P

Kommentarer
Postat av: mamsen

Ha en jättebra dag på nya jobbet älskling ! Lycka till !!!

Puss

Mums

2010-04-26 @ 01:25:24
Postat av: Moa

Körde den där soppan jag också... gick okej. Magen mår bra, men annars tycker jag inte den tillförde så mycket. Mest förstörde för träningen. Men lycka till!

2010-04-26 @ 23:38:06
URL: http://musanleverlivet.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0