Nedräkningen har börjat!

Nu är det bara 11 timmar kvar till flyget går, mer eller mindre.. Ska försöka få den här dagen att gå så fort som möjligt, så nu är jag påväg till gymmet och sen blir det en snabb sväng till Valletta och torsdagsmarknaden. Ska vara hemma igen till lunch i alla fall och käka med brudarna, sen är det bara att beställa en taxi ut till flygplatsen :) Har inte packat något ännu, men kom på att jag behöver faktiskt inte ta med mig nånting hem! Det som är här får vara här, hur jag ska få hem det när jag väl flyttar hem blir ett annat problem :P


Good morning :)


Kommentarer
Postat av: mamsen

jaja, det får väl bli en pråm med flyttlasset - det löser vi då !

Pussar i massor o välkommen hem !

Mums

2010-04-08 @ 08:28:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0