Natt i bakandets tecken

Ja, om man går runt och säger till halva företaget att det blir avskedsfika med hembakad tårta, då är det bäst att man dyker upp sista dagen på jobbet med hembakad tårta.. Det är av just denna anledning som jag är vaken nu, en chokladtårta står i ugnen och jag håller just nu på med att baka muffins. Suck.. Ja ja, sjukt över-ambitiöst jag vet.. Har i alla fall Arvid till lite hjälp, har skär banan och choklad till muffinsen as we speak :D

Dagen har varit skitbra! Började med frukost och smoothies hos Josefine, vidare till Valletta och ett studiebesök i St Johns Co-Cathedral (inget jag rekommenderar någon och nej mamma, vi ska inte besöka den när ni är här!)..

Vi lagade käk (läs, JAG lagade käk) och sen har jag och grabbarna har varit på bio (vilket är anledningen till att jag inte bakat tidigare). Jävlar vilken lång mening det blev..

Jaja, nu ska tårtan ut och muffinsarna läggas i formar!

WOHO! Imorgon är min sista dag på jobbet!!

Kommentarer
Postat av: mamsen

hej ! dygnet har ju 24 timmar !

vi åker söndag-söndag istället - klart ! :))

2010-04-22 @ 12:12:22

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0