Landet där bussar gör flygande omkörningar..

av andra bussar, mitt i rusningstrafik.. Galet.. Men, alla överlevde lyckligtvis :D Blev inte ens någon krock konstigt nog. Jag var i alla fall rädd för mitt liv, det vill jag då lova..
Dagen har varit bra, gjorde ett prov på jobbet som vi fick rätta tillsammans och betygsätta själva. Blygsam som jag är gav jag mig själv 43,5 av 48 :) Klart godkänt, jag var dessutom den enda som klarade att svara på alla frågor inom de 3 timmarna vi egentligen hade på oss, hoppas det antecknas någonstans! Hahaha, liite tävlingsinriktad kanske? Jag kan inte rå för det..
Har besökt Felicia en sväng och hängt med henne och Ullsan, och nu ligger jag nerbäddad i sängen! Borde sova redan egentligen, var och simmade på gymmet vid sju imorse och hade tänkt köra samma imorgon.. Mitt knä mår verkligen skit men simning kändes helt ok så det får gå!
Imorgon är det förresten kalajs för hela slanten som gäller!! Har provgått klackarna här hemma så vet att det går bra, kändes nästan bättre än lågskorna faktiskt :) Längtar, har laddat hela veckan!! Jag, Fille, Angelina och Ullis ska ha drinkkväll, klä upp oss till tänderna och röja i PV som vanligt! Ska bli så nice!! Så imorgon kommer inte uppdateringarna regna tätt direkt :)
Åh, får ju inte glömma! Vet ni vad som hände på mitt jobb idag? Klockan kvart i fem (slutar fem) dukade de upp typ sju olika sorters smörgås modell något mindre, olika sallader, efterrätter, skinkor och salami, och inte minst ÖL i mängder :D AfterWork på jobbet varannan vecka tydligen, förstår ni att jag trivs?
Klockan kvart i fem (slutar fem) dukade de upp typ sju olika sorters smörgås modell något mindre, olika sallader, efterrätter, skinkor och salami, och inte minst ÖL

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0