Hey Sweden, here we come!!

Åh, vid den här tiden imorgon landar vi på Skavsta!! Saknar familjen nå förträffligt, gör lite ont i hjärtat nästan! Vilket ledde till att beslutet om tatueringen är fattat, kommer bli texten "Familjen står mitt hjärta närmast" på insidan vänster högerarm. Så nära hjärtat som möjligt och antagligen smärtsamt som fan, men det kommer vara värt det. Jag vill så gärna visa vad mycket jag uppskattar hela drösen, på vilket annat sätt än en tatuering?! Fan, är rädd att min kropp kommer vara täckt med texter om nåt år, tycker verkligen ord är så otroligt fint.. Kan ha att göra med att jag inte alls är konstnärlig och inte kan utrycka mig i bilder, men ibland har alldeles för lätt för att uttrycka mig i ord?

Nej nej, det var inte det här jag skulle skriva om! Skulle bara meddela att imorgon åker vi hem!! Och jag längtar! Drar igång min svenska mobil så fort vi når Sverige så alla Välkommen hem-sms uppskattas ;) Ska organisera ihop min helg så jag förhoppningsvis kan träffa så många som möjligt också, även om jag egentligen skulle krypa upp i soffan med mamsen och papsen och somna till en film som vi vanligtvis gör när vi umgås :) Det visar sig nog hur den här helgen slutar, planerna är ju många i alla fall..

Håller på och städar och plockar lite i lägenheten så det är fint när vi kommer tillbaka, Joanna har packat sin väska och nu är det dags att ta hand om golvet och slänga i en tvätt! Vi ses snart Sverige!


Få se om ni känner igen mig, Malta sätter sina spår!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0