Grillkväll!

Idag fick jag äta nötkött enligt dieten (som för övrigt lades ner idag när jag höll på att kräkas av soppan) och det utnyttjade jag och Felicia till max :) Blev grillning vid hamnen med tyvärr lite halvdant väder men fan så gott det blev! Rumpstek med bara lite kryddor, en jätte god sallad och lite grillade grönsaker, mums! Har precis kommit hem och känner verkligen vad jävligt mycket skog jag luktar :) Känns som hemma! Hade fruktansvärda problem med de där jävla engångsgrillarna idag också men det gick ju till slut iaf.. De borde ställa ut lite större grillar lite här och där på Malta så man bara kunde ta med sig lite kol, hade varit optimalt!
Hur mysigt som helst :)
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och kolla Greys, imorgon blir det simning på gymmet innan jag börjar! Tror förresten att jag har överansträngt ett muskelfäste i knät så det blir nog mest simning framöver för min del över huvud taget..
Puss på er, hoppas ni har det bra!!
PS. Ser redan fram emot blodpudidngen mamma!! DS.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0