Grattis Ida!!

Idag fyller Idafisen 22 år!! Massor med grattis gumman! Väckte henne imorse med frukost på sängen, nybakta scones med pålägg, god juice och yoghurt :) Vet faktiskt inte om jag har bakat scones förut men de blev i alla fall lyckade. Nu är Ida på jobbet, och ikväll efter jag slutat blir det tacos och tårta :D


GRATTIS!!

Update om Fisens kalas i fredags också. Självklart så var det strömavbrott på Malta i närmare tre timmar vilket grusade våra planer lite, men tror nog att slutressultatet blev bra lyckat ändå :) Skulle ha ätit middag på en jätte fin restaurang med utsikt över båthamnen, den hade självklart stängt och låst igen när vi kom dit. Inget telefonsamtal eller personal på plats eller nånting.. Fick börja leta efter någonstans att äta vilket var jävligt mycket lättare sagt än gjort! Det var ju inte bara vi som skulle ut och käka tydligen och inte alltför många restauranger här är utrustade med back-up generatorer eller vad det heter.. Fick i alla fall efter lite krångliga omständigheter och onödiga promenader plats på Avenue!


Ida klänningen hon fick av mig och så var ju Joanna med såklart :)

Joshen och jag

Fille, Åsa, födelsedagsbarnet och Joanna

Annika och hennes kompis som är här på obestämd framtid

Efter middagen drog vi vidare till Hugos för drinkar.

Ida med en frozen strawberry daiquri

och jag drack egenkomponering :) Kokos och mjölk, mums!

Bästa Fille och jag!

Efter Hugos är allting som vanligt lite suddigare och bilderna är lite fulare, så de tar vi en annan dag! Jag ska sova lite till för tror jag fortfarande har en massa sömn att ta igen, sen blir det nog faktiskt gymmet innan jobbet om jag orkar!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0