En helt vanlig torsdag med Josh

Klockan är redan alldeles för mkt, är trött som få och ska upp bögtidigt imorgon.. Blä.. Jaja, ville bara slänga upp bilderna från min och Josefines turistdag i torsdags! Det enda som vi gjorde som var nåforlunda turistigt var ju i och för sig att äta en massa och att ta en massa kort :) Men det gillas, så här kommer de!


Buss in till Valletta istället för färja, hade givetvis glömt nånting så buss blev lättast

En av alla fina uteserveringar

Vi valde dock en mer i solen, kanske kan skylla min min på det?

Josh i väntan på bussen tillsammans med övriga turister

På spa, var av någon anledning viktigt att tofflorna blev med på bild..

Efter ansiktsbehandlingen från himlen blev det häng i hamnen

Efter min hemlis unnade vi oss i en annan hamn, Ben&Jerrys is the shit!


Självklart hanns det med sushi i en tredje hamn..

Som sagt, mest mat och fotografering men fruktansvärt trevligt! Nu måste Milla sova, gonatt på er!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0