Bakis-söndag

Hm, det är mulet väder idag, jag har en sån sjuk träningsvärk i mest hela kroppen och jag brände mig lite i solen igår. Motivationen till att lämna lägenheten är inte direkt på topp idag, men att spendera hela dagen i sängen känns inte heller riktigt aktuellt. Kanske skulle åka in till marknaden i Valletta idag? Är dock pank som få så kan inte handla nånting i alla fall. Jaja, får se vad fan jag gör.. Ska försöka börja med att ta mig in i duschen, det brukar alltid vara en bra start på dagen.
Lägger upp bilderna från helgens aktiviteter också, har totalt glömt att visa bilderna från utekvällen i fredags!

Och så bilder från gårdagen på stranden:


Nu ska jag fan ta tag i det här med duschen och sen blir det Valletta för hela slanten!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0