Arvid & Daniel; The Malta Edition

Arvid anländer till Malta och börjar genast knapra tabletter och dricka öl
Utgång dag 1:
Ja bilder från den här kvällen har ni ju redan sett, det slutade i att Daniel blev mer alkoholiserad än jag tidigare erfarit och ville åka hem :) Klockan var i och för sig fyra på morgonen så jag tyckte killarna skötte sig bra för att vara första kvällen! Väl hemma somnade Daniel rätt omgående:
Dag 2:
Började med en öl på första bästa uteservering
Lunch på Giorgios, som blev killarnas favorit pasta-ställe :)
Vidare in till Valletta där Arvid hittade trappen Rocky BORDE ha sprungit i..
Kvällen spenderades med balkongmys och alkohol:
Dag 3 solades det på balkongen, Daniel pallade dock inte trycket:
På kvällen käkade vi middag på Avenue och tog en rätt tidigt kväll..
Dag 4 jobbade ju jag, och av någon konstig och outgrundlig anledning har jag nu nakenbilder på Arvid Bäcklin i min ägo. De säljes dyrt om någon är intresserad? Tänker i alla fall inte publicera dom här av moraliska skäl :D På kvällen var vi ut i PV med tjejerna och de bilderna har ni redan sett.
Dag 5 var vi ut och käkade gigantiska köttbitar på Buffalo Bill och hade balkongmys hemma.
Och nu är klockan helt plötsligt alldeles för mkt! Jag ska till Golden Bay med brudarna och måste dra omgående! Får fortsätta uppdateringen ikväll :D

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0