Arvid & Daniel; The Malta Edition DEL 2

Var var vi? Jo, dag 6 skulle jag precis börja med!
Jag jobbade hela dagen och kvällen blev en riktigt bakis-söndag. När jag slutade köpte vi hem två familjepizzor, gigantstora och sjukt goda!
Dag 6 var vi på Golden Bay och solade, blåste som fan men det var mer grejen av att ligga på stranden som var huvudsaken! Kunde ju inte låta grabbarna åka hem utan att ha legat på stranden!
På eftermiddagen var jag på tredje och sista arbetsintervjun och sen käkade vi middag på Piccolo Padre. Avslutade kvällen hemma på balkongen (efter en jävligt omständig hemresa!) med, tro det eller ej, en del alkohol :P
Ja, sen är det några dagar som jag inte kommer ihåg vad vi gjorde på och som jag inte har några kort ifrån så vi får helt enkelt se det som överstökat..
Dag 10 (!!!), vilket också var sista kvällen, drog vi till PV och käkade på Hugos. Jag och Arvid åt äntligen våran efterlängtade sushi och tro på fan, nog blir vi matförgiftade.. Det kanske inte riktigt kan räknas som en matförgiftning eftersom vi inte blev så dåliga men något stod inte riktigt rätt till med den där sushin i alla fall.
Dag 11 var det, äntligen, dags för pojkarna att säga hej då och åka hem till Sverige, lite brunare, lite pösigare och med lite mindre pengar..
Tack för att ni kom och besökte mitt nya hemland!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0