Ångest..

Fan, det värker i hela kroppen efter natten.. Har drömt sånna jävla mardrömmar så jag vaknat alldeles tårögd av mina egna snyftningar, gråtit en stund, somnat om. Vaknat och varit alldeles genomsvettig och livrädd, känt mig jagad fastän jag låg hemma nerbäddad i min säng. Det kryper i hela min kropp av all ångest den här natten givit mig. Om någon kunnat filma nattens drömmar hade jag vunnit pris för årtusendets skräckfilm. Jag har helt ärligt varit rädd i natt, till och med livrädd. Det hela slutade med att jag inte klarade av att ligga kvar i sängen längre och gick upp halv fem, tog mig en lång och riktigt snabb promenad, sprang till och med för att få bort allt hemskt. Jag springer aldrig, men imorse var det skönt, imorse behövdes det. Kom hem och duschade, gjorde iordning mig för jobbet och insåg att jag mådde för illa för att äta frukost. Vill aldrig någonsin vara med om inatt igen..


Kommentarer
Postat av: Faster

Men lilla gumman, vad har du drömt som varit så hemskt? Du är väl inte stressad inför provet?

Men jag tror du gjorde det rätta, ut i friska luften och ta ut sig. Det brukar hjälpa skapligt, iallafall.

Dröm sött inatt nu, o så hoppas vi att du får sova gott.

Kramar

2010-04-02 @ 21:02:41

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0