Weekend up-date

Får bli en snabb update för jag är så trött att ögonen håller på att rasa ihop! Blev kalajs i fredags efter jobbet, hamnade hos K-G och drack upp det som egentligen var tänkt till lördagens fest. Hur gick det till egentligen, vi skulle ju bara ta några drinkar på lobbyn väl? Knallade i alla fall hem vid typ tolv tror jag och somnade som en stock, då hade jag trots allt varit vaken sedan fem på morgonen..

Lördagen var väldigt lugn till en början, tog mig ner till stan vid tolv för en fika med Emelie och Jonathan och sen gick jag tillbaks till fasters lägenhet (som jag så snällt fick låna!) och sov lite till :) Någon gång vid fem drog jag, Emelie och Jonathan ut till Fredriksberg för att fylla på alkoholförrådet! Emelie körde silvermazdan och det gick som hejsan hela vägen! Därifrån till Västansjö där K-G hade bjudit in till kräftskiva, need I say more? Vart dunderkalas och en sjukt rolig fest, nu är jag helt slut och ligger redan och ska sova fastän klockan precis har passerat nio :P

Nej, nu får det bli lugna gatan ett litet tag, jobb imorgon och sömn nu!

Bilder från helgen finns på FB!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0