Vilse i Solna

Åh nu ligger jag äntligen i sängen och ska få sova! Är tredje dagen i rad som jag faktiskt ligger i sängen redan innan klockan tio, börjar känna mig som en riktig gamling :P Hoppas jag får flytta in till stan snart så jag kan umgås med alla lite mer! Ska i alla fall på filmdate imorgon så äntligen får jag lite socialt umgänge utanför jobbet!!
Har som sagt varit till Solna och Best Westerns huvudkontor på utbildning idag. Klockan ringde fyra imorse och halv fem tog jag mig äntligen upp. Det var fortfarande mörkt när jag åkte till stan vid fem! Märks att nätterna blir längre. Fick köra hela vägen till Solna medan Kalle sov (förståeligt, han hade jobbat i baren igårkväll och jag sov faktiskt hela vägen hem), en automat SantaFe som Kalle föredrar att kalla bögbilen. Numera gör jag också det efter att ha åkt hela vägen från Västerås till Solna på över 3000 varv! Vem gör en bil, automat dessutom, med bara fyra växlar?! VANSINNE!! Värdelöst på motorvägen och inte kan det vara speciellt naturvänligt heller..

Utbildningen gick trots tröttheten väldigt bra, det är riktigt kul att få sätta sig in i organisationen lite mer fastän varken Kalle eller jag jobbar direkt med det som kursen handlade om. Man kan alltid få tips att ta med sig hem och använda i sin egna miljö.

Kursen slutade fyra och sen körde vi runt i Solna i ungefär en halvtimme innan vi hittade rätt väg ut :P Kom inte riktigt överens med Kalles GPS och mitt lokalsinne är verkligen inte av denna världen så det blev några ärevarv i en rondell lite här och var.. Hem kom vi ju bevisligen!

Skippade träningen och åkte direkt hem där Edwin väntade :) Hann träffa kisen lite grann innan syrran och Mats hämtade honom, och nu ska jag som sagt sova! Gonatt på er!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0