Stel? Jag? Aldrig!

Fy fan säger jag bara! Mina benmuskler dödar mig sakta men säkert :P Och då är det ändå bättre idag än igår.. Har precis kommit hem från gymmet, körde lite överkropp för att inte behöva spänna benmusklerna över huvud taget :) Snart kommer Jennie och Ida hit så blir det tjejmys med TV, kaffe och kanske nå gott?

Skrev ju tidigare att jag ska undvika allt vad socker och flottigt heter men det går inte så bra för mig. Ungefär som vanligt när jag ska försöka vara nyttig alltså :P Var i alla fall med mamma och handlade igår och bunkrade upp med mat så det är lättare att äta ordentligt, och så köpte jag en hel vattenmelon istället för choklad (lite stolt kan jag väl vara?). Nu blev jag dock sjukt sugen på popcorn så det här kanske slutar med en promenad till Hemköp ändå.. Hm..


Jag å systra mi på Hamburger Börs i lördags


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0