Sagan om Ringen

Har haft en otroligt lugn dag och ändå har jag fått massor av nödvändigt gjort! Städat rummet och bäddat rent i sängen, tvättat, lagat hål i en tröja åt mamsen och lagat kvällsmat åt familjen, har dessutom spelat lite poker med pappa, bror och två av hans kompisar. Tjuvtränar lite inför lördag, är trots allt fortfarande fruktansvärt grön vad gäller regler och så. Vill inte verka som en total nybörjar bland de vana spelarna, handlar ju dessutom om en del pengar :P

Har även limmat ihop ett par skor idag. Vanligtvis är jag väldigt snabb med att köpa nya skor när ett par går sönder eller blir missfärgade, men nu är det fortfarande för tidigt att köpa höstskor och känns dumt att lägga pengar på ett par sommarskor såhär i september. Då är det bra med Karlssons Klister :)

Nu ligger jag i sängen och ska sova, kan dock inte riktigt stänga av TV! Håller på att kollar på Sagan om de Två Tornen, såg Sagan om Ringen tidigare idag.. Får väl se när jag lyckas somna! Gonatt på er i alla fall!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0