Politisk

Har haft en riktigt bra dag idag, beslutade mig för att trotsa mig själv och gick och la mig efter frukosten. Trots att jag vaknade flera gånger så fick jag i alla fall sova till tolv idag vilket inte har hänt på år och dar och var precis vad jag behövde :) Fick lite ångest över att jag sov bort mycket av det fina vädret men va fan, kroppen behöver vila!

När jag hade ätit en andra frukost tog jag med mig strandlakanet och Elle och la mig i solen på gräsmattan och njöt av fulla drag! Var nästan högsommarvärme ju! Inte för att solen ger nå färg längre men det var verkligen härligt att pressa lite ändå :)

Ja nu så är jag tillbaka hemma i skogen efter sju timmars intesivt arbete i receptionen och ska sova. Börjar sju imorgon igen vilket innebär att jag måste åka från Fredriksberg vid sex så det är väl lika bra att försöka på en gång..

Btw, nästa år är det ju val igen och den här gången ska jag vara insatt så att jag för en gångs skull kan rösta, har redan börjat efterforska lite!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0