Poker ikväll :)

Sitter uppkrupen i sängen med myskoftan på, har precis varit ut på morgonpromenaden med hunden och nu väntar jag på liv från övervåningen..

Nu börjar jag nog bli liite nervös, men bara lite! Ikväll händer det, ska vara med och spela poker med de stora grabbarna för första gången.. Haha låter som att det är en skitseriös pokerturnering eller så men det är egentligen bara goa killar/män/gubbar och någon enstaka dam från Frbg som samlas några gånger om året för att spela av varandra lite pengar :)

Och så till den stora frågan, vad fan har man på sig på en pokertävling? De flesta kommer ju gå dit i typ jeans och Kôjs-västen men jag ska nog klä upp mig lite, det var ju ett tag sen och det är alltid lika roligt!

Nej, nu ska jag fasikens väcka mamsen och papsen, är ju hungrig!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0