PERM!

Nu har jag jätte fina lockar i mitt hår :) Var ju som sagt hos Carro F i Falun idag och fixade mitt hår på hennes skola (hon utbildar sig till frisör och är skitduktig!), är hur nöjd som helst! Permanentade håret med en metod som heter typ "Melton Brown" eller nåt liknande. Det gör att håret inte blir lockigt som vid en vanlig permanent, utan får mer lite som ett självfall. Blev rätt så precis som jag hade tänkt mig, men nästa gång kör vi med ännu en mindre storlek på rullarna va?


Man är inte så jävla snygg hos frisören inte :P


Men förhoppningsvis blir det bra efteråt :)



Nu ska jag ta och ägna mig åt min hall, ha det bra så länge!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0