Lidingöloppet avklarat!

Woho, jag klarade! Under målsättningen också, så jag har rätt att vara grymt stolt :) Avslutade på 1:17:38 med blödande tår, söndersmälta skavsårsplåster och bara 1 minut och 50 sekunder efter syrran! Klart godkänd! Nu värker det dock lite överallt i kroppen, kommer vara sjukt seg imorgon.. Höll faktiskt på att ge upp redan efter 2 kilometer, det var inte direkt någon söndagspromenad! Men, genom kom jag, nu har jag en tid att slå till nästa år!


Uppladdning och Giannas alternativa uppvärmning :)

Syster och jag :)

Syster i målgången!

Jag är faktiskt i mitten där :D

Fossingarna!


Grattis till mig!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0