Inflyttningskalas med fruktsallad

Till dagens inflyttningsfika kom det faktiskt folk! Vet inte om jag skrev det men försökte bjuda min umgängeskrets på fika och lägenhetsvisning i söndags men då var folk antingen upptagna eller för bakfulla för att komma så det fick bli idag istället :) Hade lägenheten full i folk och bjöd på fruktsallad med grädde och bullar, lite kosntig mix kanske men allt gick åt så då smakade det säkert..

Fick bestämt idag också att på måndag kommer det hände förhoppningsvis rätt så radikala saker med mitt hår :) Vad får ni se på måndag kväll!!

Apropå bestämt, jag åker ju till Stockholm på torsdag för en hel helg med familjen och Lidingöloppet då såklart. På lördag ska vi på en föreställning på Hamburger Börs på lördagen. Jag vet inte riktigt vilken föreställning det gällde men det ger både mig och syrran en riktigt bra anledning till att klä upp oss :) Vet redan precis vilken klänning jag ska ha, kommer bli sjukt roligt!!

Nu har jag tända ljus i hela lägenheten, en kopp te på bordet och filmen "Systrar i jeans" på femman, perfekt kväll!

Förebilden, efterbilden kommer på måndag :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0