Förlåt!!

Var dåligt av mig att inte lägga upp bilderna igår som utlovat men jag fick ett samtal från en älskad vän så bilderna blev bortprioriterade tyvärr :( Ni får dom nu istället, är dock tagna med mobilkameran för min kamera är lite bortsprungen!


Bror och pappa som mest muttrade..

Mamma lyckades få lite solsken på sig :)

Bara en bråkdel av blommorna vi fick med oss hem!

Har blivit dåligt med uppdateringar idag för att jag inte är så mycket för att blogga vid sex på morgonen innan jag åker, och sen är det väl inte så jävla nödvändigt att blogga från jobbet om det inte är absolut dödstrist? Nej så naturligt faller mitt läsarantal med mina inlägg..

Jaja i alla fall, har haft en väldigt bra dag på jobbet idag med en hel del att göra, det kommer bli jätte bra det här när vi har klurat ut allt tror jag :) Sen blev det träning vilket verkligen känns i mina armar nu när jag skriver, bara det att hålla händerna ovanför tangenterna är drygt! Köpte med mig en hel del sushi hem till familjen och sen har jag bara myst lite innan jag nu måste sova! Imorgon är det utbildning i Solna och vi ska åka från hotellet redan klockan sex så nu måste jag verkligen stänga igen datorn!

Gonatt på er!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0