Födelsedagskalas och PrimaDonnor

Har haft en helt fantastisk helg, nu är det bara det där jävla loppet kvar :P I fredags tog vi det lugnt i huset hela förmiddagen och sen vid fyra åkte vi in till stan. Mamma, pappa och bror åkte till Nacka Strand på öl- och whiskeymässan och jag åkte hem till Karin och Polhemsgatan. Mös runt lite innan vi tog oss till Amalia och en jätte trevlig förfest :) Blev en kortis till krogen innan jag och Karin gick hem (åt typ fel håll i en halvtimme innan vi gav upp och tog bussen!), kunde ju inte vara ute hela natten när jag ska springa idag!




Igår åkte jag tillbaka ut till Sigtuna efter att ha vaknat till ordentligt, där käkade vi lunch inne i stan på ett jätte mysigt café. Hann med en middagslur innan resten av gänget kom och det var dags att ladda för Hamburger Börs och föreställningen PrimaDonnor. Sjukt rolig föreställning, jag och syrran skrattade ikapp under 1 1/2 timme :) Rekommenderar starkt!!


Nu har vi städat huset och det är snart dags att röra sig in mot staden och Lidingö.. Skulle inte säga att jag är jätte laddad, är faktiskt rätt så kallt ute och blåser som fan gör det. Kan man lämna walk-over?


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0