El Stockholmo

Nu sitter jag, bror, mamma och pappa i huset i Sigtuna vi fått låna under helgen. Otroligt fint, skulle dock ha inrett helt annorlunda men smaken är ju som konstaterat så många gånger förut olika. Hade ju iochförsig inte sagt nej till det här huset! Blev kär i badrummet, väldgt enkelt men ett sånt badrum skulle inte sitta fel :)

Alltså, vi är lite roliga; på 4 personer har vi 4 bärbara datorer med oss, den äldsta är inte ens ett år gammal. Kan man fråga sig hur det går ihop sig? Vi har då redan kommit fram till att min är sämst, vilket kanske inte förvånar.. Nu drog diskussionen igång om vi ska ladda ner Yatzy till alla datorerna och spela över nätet eftersom vi glömde tärningarna hemma (Yatzy är standard!). Herregud..

Längtar tills imorgon, då ska jag äntligen få svänga mina lurviga med Kaka och Mills och det ska bli så jävla roligt! Utgång i Stockholm var ju inte igår och partyklänningarna är med! Nej, nu blir det fler repriser på TV, dags att vara lite social :P

Bilresan till Stockholm

Lyckades på nåt sätt få bror att dammsuga min sängplats :)

Gonatt på er!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0