Blomsterbud

Jävlar vilken stor marknad!! Det tog aldrig slut på stånd och nya värdelösa grejer runt varje hörn! Och självklart var jag tvungen att handla lite :P Köpte sjukt mycket bommor, tror jag och mamma handlade för över 450 spänn tillsammans och på marknad får man vääldigt mycket blommor för 450 kronor det vill jag lova! Köpte (tro det eller ej) ull-sockar också, vilket känns lite sådär marknads-standard. Antingen ull-sockar, tofflor eller vanliga strumpor ska alltid införskaffas på marknad :) Nu är vi i alla fall hemma igen och innan jag visar upp mina inköp ska jag hoppa in i duschen och försöka få tillbaka lite värme, var dyngsur om fötterna redan efter en halvtimme :P

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0