Ännu en förbrukad helg..

Dåligt med uppdateringar men det har varit fullt upp. Fredagen blev jätte kalas, åkte först med Jennie till Falun och sedan vidare till Lager 157 (köpte bara ett par mjukisar, en skjorta och lite smkycken) och sedan ut till Snöån för middag och festande :) Blev en rätt så lugn kväll ändå med sjukt god mat och bra sällskap!

Igår åkte jag, Fredrik M och Niclas till Örebro och badade, hade skitskoj! Är fortfarande lite slut i armarna.. Trist att man inte gör sånna där småutflykter oftare, förgyller ju vardagen lite grann. När vi kom hem åkte vi direkt till min nya lägenhet där jag skrev på kontrakt och fick nycklarna. Mat i Snöån och sen var det bara att åka och hämta alla saker i Fredriksberg. Vaknade upp i lägenheten imorse, skönt utvilad och pigg :) Otrooligt skönt att slippa pendla mer, jag hade nog nått min gräns tror jag.

Så, nu blir det mindre bilåka och mer socialt umgänge och träning :)




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0