Världens goaste unge

har jag besökt idag! Var ut till Västansjö en snabbis för att hämta en leverans med flyttsaker och självklart hann jag mysa lite med Edwin :) Älskar den där lilla skitungen, han är så otroligt söt! Jag, syster och Mats satt och drack kaffe/te och Mats tog en öl. Då stoppar Edwin fingret i skummet och stoppar i munnen, märks att det är en Ekehov! Sen tar han systers glasögon och sätter på näsan och nu när jag såg bilden kom jag på vem han är lik, farfar så klart!! Satte på glasögonen precis som pappa brukar ha dom, så sjukt söt :) En liten stund senare är Edwin och brötar ute i hallen och kommer tillbaka med mina skor på fötterna! Gullunge!! Skulle kunna äta upp honom!!

Mm, blev ju inte så många inlägg idag, har sovit och kollat på Greek mest hela dagen! Först nu har huvudvärken lättat och nu längtar jag bara till imorgon och Stockholm.. Åker dock redan halv åtta imorgon så nu ska jag packa och sen blir det sängen :)


Edwin? Eller farfar?

Storlek 38 kanske är liite stort än så länge :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0