Träningsvärk? Ja tack..

Fan, klockan är bara tio och jag har hunnit med massor idag och ligger redan i sängen. Hur gick det här till? Har ju jobbat, provat klänningar åt Emelie, tränat i över 1,5 timme, kollat på Greek 40 min, duschat och sen käkat och kollat på Vapenbröder. Hm, har den här dagen haft en extra timme nånstans?

Fast, trots att jag hunnit med massor idag så har jag inte gjort bland det viktigaste; nämligen diskat och städat mitt badrum. Måste hinna med det innan jag åker till Varberg på fredag, så det måste alltså bli gjort imorgon. Fan, någon som vill tjäna en hundring?

Kommentarer
Postat av: Jasmine

åh städa badrummet kan vara det bland det jobbigaste att göra i hemmet !

2009-10-15 @ 00:10:35
URL: http://jasmineaxelson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hallå missade di Grey`s idag?! (onsdag) hihi

2009-10-15 @ 09:37:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0