Toalett-pepp

Har kommit på nånting skitbra, som jag hoppas fler företag och ägare av offentliga toaletter ska ta efter; Toalett-peppning! När jag och Mia var till Täby på kurs sist stannade vi på Jensens Böfhus för att käka. När jag klev in på toaletten, lagomt sliten efter en hel dag i bil och på kurs, spelade dom "The most beautiful girl in the world" och resultatet? Jag blev skitglad, kände som världens bästa tillfällighet att just den låten spelades när just jag klev in på toaletten, tummen upp! Mer pepp åt folket!!

Hade planer på att umgås ikväll men det sket sig, så nu ska jag poppa gigantiska massor med popcorn och kolla på Gudfadern 1 i min ensamhet med tända ljus och annat tjejigt mys (känns som att jag måste väga upp lite till en sån extrem pojkfilm!)..

Btw, har jag talat om att det är poker imorgon? Ska försöka spela mindre offensivt den här gången :P Lycka till till mig!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0