Tidig kväll

städa
diska
hänga upp tvätten
bädda rent i sängen
plugga till högskoleprovet
träna
laga mat
undvika godis

Hm, klarade ju av det mesta på min lista ändå, resten får stå kvar tills imorgon eller möjligtvis dagen efter det :) Iochförsig så växer mitt diskberg lite grann men imorgon är det utbildning i Täby hela dagen så då kommer det inte hinnas med mycket annat överhuvudtaget.. Får lite sovmorgon dock, jag och Mia behöver inte åka förrän vid tio nånting. Tar med mig datorn så blir det garanterat lite uppdateringar under dagen!

Nu ska jag bara kolla på sista avsnittet av Greek i första säsongen, sen blir det sova för hela slanten för jag är aptrött!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0