Sthlm, alkohol och shopping

Fy fasikens vilken underbar helg jag har haft i Stockholm!! Världens goaste brudar, vi har skrattat massor, ätit gott, druckit liite för mycket och i alla fall jag har spenderat alldeles för mycket pengar :P Hade kunnat dra en detaljerad update men alltså, den här helgen går inte riktigt att förklaras med ord. Skämt och felsägningar som inte går att återberätta, vilda bilturer och massor av shopping! Helt enkelt en underbar helg :) Läger upp bilder senare eller imorgon på allt som införskaffats, nu ska jag powervila, duscha och sen promenera vidare till nästa kalajs! Idag blir dock nyktert, får räcka med en alkoholdag per helg!

Måste bara slänga upp en bild på vad som väntade på mig i brevlådan nu när jag kom hem alldeles nyss:

Nya favoritlinnet från Kan Dee Shop och ett jätte sött armband! Beställde i onsdags och trodde verkligen inte det skulle hinna fram innan helgen men det måste ha kommit redan igår :) Är sjukt nöjd, linnet är verkligen jätte skönt och så är det ju kul att ha nånting som inte alla andra har utan att det kostade skjortan! Nej, nu har jag ju fan bråttom!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0