Shopping och hårfixardag

Puh, äntligen hemma! Åkte till Falun vid sju imorse, har suttit i frisörstolen mellan 8.30-13.00 så nu är jag sjukt seg :P Håret är minst sagt lockigt, blev en riktigt permanent i slutändan i alla fall men efter att jag fått lite tid på mig att vänja mig kommer det här bli skitbra! Stannade till på Kupolen och spenderade för mycket pengar (igen!), fick ju lön igår.. Köpte en skitnygg skinnkjol, en transparent tröja och lite småsaker.



Införskaffat på H&M:
Skinnkjol med dragkedja bak
Hårnålar och svarta strumpbyxor

Införskaffat på Lindex:
Svart transparent tröja
Svarta trosor (köpte även en enkel svart BH, kan man aldrig få för många av!)

Köpte även Mineral compact powder från Lumene och ny sminksvamp,
viktigt att byta smink ofta
!

Nu ska jag ta en powernap, sen måste jag packa för direkt efter jobbet väntar Varberg :) Ska ha så sjukt kul så nu blir det inga updates förrän möjligtvis på söndagkväll! Ha en underbar helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: ღ Sabine

fina saker ^^

2009-10-19 @ 21:34:13
URL: http://enibas.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0