Regn och rusk..

Haft en bra dag, tyvärr rätt så onödig kurs och väldigt många timmar bakom ratten men nu är det i alla fall avklarat. Var inte bara dåligt, skönt att få komma bort och se nånting annat men just idag var inte motivationen på topp direkt.. Men vi åt middag på Jensens Böfhus och det är ju alltid ett + :)

Har börjat på andra säsongen av Greek, myst med tända ljus och gott te. Bara sällskapet som saknades.. Får bli imorgon för då kommer Ida och Jennie på tjejkväll, Greys Anatomy för hela slanten! Nu blir det dock sova, ska hinna med att jobba, diska och gå på yoga innan brudarna dyker upp imorgon!

Första bilden med min kamera under vatten :)


Kommentarer
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

SVAR: Tack så jätte mycket för din kommentar i min blogg och ditt mascara-tips! Kul att du kikade in :) Jag ska visa en sammanställning i procent av vilka mascaror som är populärast imorgon :)



Följ gärna via bloglovin om du fastnar för min blogg! Kram

2009-10-08 @ 00:55:32
URL: http://aboutveronica.blogg.se/
Postat av: Alexandra

rolig bild :P

2009-10-08 @ 15:34:08
URL: http://phose.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0