Redan tisdag?

Ojsan hoppsan, tappade bort måndagen där nånstans :P Hade tänkt bjuda på lite bilder från helgen i Varberg (som var skitbra!) men har precis laddat upp bilderna på Facebook och det tog år och dar så nu måste jag sova! Lovar att fixa det imorgon!!

Ja som sagt så försvann igår så då kan jag inte ha gjort så mycket vettigt, men idag har varit en väldigt bra dag :) Var på gymmet med Emelie vilket alltid är trevligt och sen var det middag på Chinatown med bästa brudarna. Vi brukar ju försöka koka ihop lite umgänge jag, Ida och Jennie och det är alltid så jävla mysigt! Idag var Frida Ö med och Linnea G har kommit hem på semester så hon var också med, skittrevligt! Hade faktiskt så trevligt så vi planerade in en film/Grey's-kväll redan imorgon :) Jag och Ida kanske ska försöka kolla lite på högskoleprovet också. Ska skriva på lördag och har verkligen inte pluggat nånting så vore ju bra och kika litegrann på vad det är vi ska göra iaf :P

Kollar på America's got Talent just precis nu och jag såg just det sjukaste jag sett på länge! En enorm karl tände eld på 500 kilo betong i betongplattor och slog sönder dom med händerna! I slutändan så brann hans händer helt seriöst!!

Nu måste jag tyvärr sova, blev ju ett rätt så ordentligt inlägg ändå :) Bjuder på en bild också!


Du och jag, pudelrockarna :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0