Popcorns-mys :)

Äntligen klar för sängen! Jennie och Ida gick hem för inte så länge sen, har hämtat tvättat, tvättat ansiktet och borstat bissingarna, till och med smörjt in benen inför nattens sömn :)

Efter jobbet var jag och handlade och hämtade upp glasögonen på Synsam. Hoppade träningen idag för min lägenhet behövde verkligen min uppmärksamhet och ryggen har träningsvärk nog! Imorgon är det dessutom yoga i 1,5 timme så jag kan behöva vila upp mig!! Innan brudarna ko hit så hann jag faktisk med att både tvätta, diska, hänga tvätt, bädda rent i sängen och städa badrummet riktigt riktigt ordentligt. Skönt att det är gjort!

Ska slänga upp lite bilder från Varberg, sen blir det sova för hela slanten!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0