Personalfest!

Är så fruktansvärt omotiverad till att gå upp ur sängen! Låg och kollade på Greek tills klockan var fyra igår och väckarklockan ringde vid tio :P Hade tänkt att jag skulle hinna diska och städa lite innan det är dags för personalfesten, men det blev en riktigt lång dusch och riktigt frukost istället.. Vet fortfarande inte riktigt vad den här festen kommer innehålla, allt jag vet är att vi ska träffas på hotellet klockan 12, att vi är åter där vid 21, att vi ska ha badkläder med och oömma kläder på. Hm?

Igår då? Hade jätte trevligt, kom hem till K-G där hon var i full fart med att laga maten, Fredrik M jagade barn i hela lägenheten och lilla Anna var ju också där och stökade :) Henne har jag inte sett på evigheter så det var skitkul att umgås lite! En hel del skratt blev det i alla fall!! Nej, nu måste jag packa väskan, torka håret, försöka se representabel ut och ta mig till hotellet, puh..

Kommentarer
Postat av: Linda

Missa inte mitt helgklipp i min webshop http://www.beautyinsideout.se

Har även rea på KanDee linnen

2009-10-04 @ 16:52:28
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0