Pancake-Sunday

Har kommit på en riktigt bra idé, som jag tror kommer funka asbra! Låter bli socker och flottig mat måndag-lördag, och sen har jag hela söndagen till godis, sötsaker och annat onyttigt :) Vanligtvis kanske man skulle köra på lördagar men jag tror söndagar passar mig bättre. Jobbar ju aldrig söndagar, och det är dessutom på söndagar som man brukar ha mest tid och lust för att bara slappa och ligga inne och njuta :) Nu är min första vecka med denna metod avklarad så imorse belönade jag mig med american pancakes (som jag råkar vara sjukt duktig på!), toppade med banan, blåbär, riven mjölkchoklad och massor av sirap, mums!!

Har även varit till Borlänge en snabbis idag och införskaffat nya skor. Köpte ett par svarta, enkla stövlar utan klack att ha till vardags.. Hade ett par liknande förra året men de använde jag så mycket så hela sulan försvann :P Kvällen spenderades i Snöån, käkade bordsgrillat kött och grönsaker ute på deras veranda fastän det varit typ +2-3 grader bara. Kallt men väldigt mysigt :)

Nu ska jag kolla på ett avsnitt Greek och sen blir det sova, ny jobbvecka börjar imorgon och nånting säger mig att den kommer bli ganska kämpig.. Gonatt på er!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0