Love actually

Älskar när det går söndagsfilmer på TV, passar min söndagsplanering alldeles utmärkt! Synd bara att det måste vara reklamavbrott hela tiden :P Ligger för tillfället och slökollar Love Actually som kan vara en av de sötaste filmerna på länge. Blir lite småförtjust, vet bara inte riktigt i vad/vem..

Helgen har i alla fall varit super, i båda bemärkelserna. Rättade högskoleprovet inatt när jag kom hem från krogen och hade lite drygt hälften rätt. Kanske man kan vara nöjd med? Vet ju inte än vilken medel det ger mig, spelar in hur de andras resultat sett ut också på den fronten.

Igårkväll var jag med brudarna till Söderbärke på öl-festival, ett trevligt avbrott i det vanliga festandet :) Tyvärr så var vi väl nästintill de enda i vår ålder och av det kvinnliga könet men det var skoj ändå! Fortsatte med lite förfest hos mig som urartade bara lite lagom, vidare till lobbyn där jag slängde i mig två drinkar och sen hann vi med SOLO och en jävla massa dansande den sista timmen!! Hade kul som attans, trevligt att man kan ha det på hemmaplan också ibland!

Fick dessutom sovsällskap, i form av en Anna! Alltid trevligt att slippa sova själv :P Kommer upp lite bilder senare i veckan, orkar faktiskt ens hämta kameran för tillfället :P


Snodde bilden från Emelies FB :)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0