Långpass..

Åt så otroligt god mat igår! Bjöd in familjen från skogen till hotellet för att äta Black Rock Grill och helt seriöst, det är så jävla gott!! Passar mig perfekt, jag som är en riktig köttälskare :) Kolla in här om ni är intresserade!

Idag har jag haft sovmorgon, börjar inte förrän elva så jag gick upp först tio. Vilket kanske iochförsig inte låter så sent men för mig är det faktiskt det :P Jobbar långpass idag, 11-23. Helt frivillligt, men just nu känner jag att jag hellre ligger kvar i sängen idag.. Har nämligen hittat en utetermometer vid min franska balkong som kanske inte var så jävla smart. Är bara 3+ ute, alltså kallt nog för att man ska ligga inne hela dagen :)

Nej, nu får jag ge mig! Solen skiner, har precis fått i mig frukost och nu är det dags att bege sig till jobbet!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0