Högskoleprov!!

Ja vad fan har jag gett mig in på? Om ca 8,5 timme kommer Ida och hämtar mig, då är det prov fram till ungefär klockan 15-16 nånting skulle jag tro.. Suck.. Det kan bara gå åt ett håll; åt helvette :P Men men, det sägs ju att man ska ha gjort det några gånger innan man kan förvänta sig bra resultat, jag får väl tänka så! Nu ska jag i alla fall försöka få lite sömn, måste bara dränka huvudvärken med alvedon först! Fick ju massage idag, Ylva var riktigt försiktig med tanke på huvudvärken jag fick förra gången men nu vetefan om jag kommer klara mig utan ändå.. Jaja, det märks imorgon! Nu sängen, önska mig lycka till!!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0