Festligheter utan dess like :)

Gud, det var så sjukt längesen jag hade så otroligt roligt på hemmaplan :) Har verkligen haft en riktig heldag med Kantina, och vi har skrattat järnet! Vi åkte 8 man stark ut till Grängeseberg där det blev gokart-turnering (jag kom totalt 3:a, bästa varvtiden jag gjorde var på 47.096 sekunder!) och sen blev det paintball-match (vilken mitt lag så klart vann, tror jag tillochmed kan ha bidragit med en av de bästa headshotsen i tävlingen), sen lagom till middagen kom det till en liten drös. Kvällen har bestått i god mat, god cider och bad i bubbelpool, vedeldad tunna och bastu :) Är mör i hela kroppen men det var det värt, var som sagt längesen jag hade så roligt!

Tack för en bra dag allihopa!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0