Fattiglapp

Home, sweet home. Tog en lite kortare dag på jobbet idag för jag har en del att fixa med innan yogan börjar vid fem. Var dessutom en väldigt lugn dag så kände mig lite överflödig.. Eller lugnt förresten, brandkåren kom på besök och det är ju alltid spännande :) Visade sig vara ett falsklarm bara men det är ju ändå lite roligt när det händer nånting! Jag och Sofie skötte det som riktiga proffs :)

Var förbi på Zynk och köpte shampoo och balsam innan jag gick hem, därav rubriken. Fan, gick på 488 kronor! Okej, det är ett väldigt bra märke, det är drygare än vanliga produkter du köper på Hemköp (och större förpackningar) och det är bättre för håret, men känns lite mycket att lägga ut med typ 500 spänn på shampoo.. Jaja, får hoppas att det gör underverk åt håret! Blev ju lite torrt av permanenten så jag köpte Matrix Biolace Hydra Thérapie, ska vara väldigt återfuktande så jag håller tummarna för det!


Balsam 400 ml 244,- och shampoo 500ml 244,-


Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAH PROFFS? det var väl lite att ta i kanske ;)

2009-10-23 @ 17:51:32
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0