Brr!

Usch, var minusgrader när jag gick upp imorse! Utetermometern visade minus 3, fan så fort det blev kallt! Nu längtar jag tills snön kommer, då känns kylan mer ok.. Sitter på jobbet, är trött som attans för det var tydligen inte så bara att somna igår. Jaja, bara 8,5 timme kvar sen får jag sluta!

Till kvällen då? Ska i alla fall kolla på fotbollen med Emelie och Jonathan, får se var vi hamnar men kanske blir vi hemma hos mig. Vilket är bra för då har jag en verklig anledning till att gå hem och diska och städa efter jobbet (har fortfarande inte diskat sen jag sa att jag var tvungen att göra det i måndags :P).

Nu ska jag gå igenom bokningar, men känner jag mig rätt så kommer det nog nåt inlägg till innan jag har slutat för idag :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0