Barnkalas och studentskiva!

Pokern igår gick inte så jävla bra igår, men i alla fall bättre än förra gången och jag kommer närmare finalbordet för varje gång :)

Har haft världens mysigaste dag hittills, skruttungen Edwin fyller 2 idag så det har varit barnkalas för hela slanten :) Bus är så jävla söt så jag smälter varje gång jag ser honom!! Gav honom en BRIO-spis tillsammans med bror och Petra, han var jätte nöjd ända tills Micke kom med ett snickarset med riktiga verktyg i. Han gick loss med sågen på allting så det tar nog inte så lång tid innan spisen är brasved :P

Nu ska jag bjussa på bilder på sötnosen, sen måste jag börja göra mig iordning för snart ska jag på studentskiva! Sigge har ju gått och blivit rörmokare :) Kalajs för hela slanten alltså!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0