Älska P3Svea

Har lyssnat på webbradio hela dagen på jobbet, P3Svea för hela slanten :)
Hittade en massa musik jag måste lyssna mer på:
Theodor Jensen, Deportees, Fibes Oh Fibes, Ingenting, Mitt piano, Säkert, Moneybrother, Veronica Maggio med flera med flera. Fan vad mycket bra musik som kommer från Sverige!!

Har varit till Fredriksberg med Emelie och Jonathanidag och hämtat en bil och en hel del alkohol till Varberg i helgen :) Längtar som ett litet barn på julafton! Hoppas nu verkligen på en riktig brakfest :)

Hann även med en snabbrunda på gymmet, Fredrik och Daniel gav mig några tips på övningar och nu är jag heelt slut. Ska belöna mig själv med spaghetti och falukorv! Gonatt på er!


Kommentarer
Postat av: Simone

Sv: Haha jag håller med dig, det är helt sjuuukt gott! :)

2009-10-14 @ 10:52:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror den svenska musiken hamnar i bakgruden på grund av den amerikanska

2009-10-14 @ 10:56:38
URL: http://anwb.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0