Träningsvärk på burk..

Måste börja med att säga att mina benmuskler blöder! Vet att jag kanske lagar en del men det här är fan sanslöst, har inte haft sån här träningsvärk sen jag var med Anna på ett pass med Kicki Bröms :P Skulle helst ligga i sängen utan att röra på benen överhuvudtaget! Meen, antar att det inte hjälper direkt.. Hoppar i alla fall över träningen idag, skulle ha dött.

Gårdagen i Eskilstuna var riktigt bra, hade bra möten och fick dessutom gå tillsammans med Tina från Västerås som är en riktigt bra säljare. Efter sista säljmötet hade vi lite rast och sen var det regionsmöte. Alla var så jävla trötta så det var mest fniss och skratt men vi lyckades komma fram till en del nyttigheter :) Kvällen avslutades med middag och sen var det bara att ta bilen och åka hem! Hade en skit bra dag men fruktansvärt lång! Fick ju sova gott inatt i alla fall..

Skulle ju bjussat på bilder men mitt uppladdningsverktyg verkar inte funka så ni får njuta av bilderna på Facebook istället! Nu ska jag hänga tvätt sen blir det premiär på Sportkällaren!!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0