Spinning

Jävlar vilket härligt tränigspass! Var fruktansvärt anti till spinningen idag när Mia övertalade mig att gå, men såhär i efterhand är jag glad att hon gjorde det! Jag svettas aldrig så mycket när jag tränar med vikter som jag gjorde idag, känns som att min kropp är helt tom på allt vad vätska heter :P Det här får fan bli rutin, synd bara att man får så jävla ont i rumpan..

Snart kommer brudarna hit, Annacarin är på visit i Ludvika så det bli lite mys och skvaller kan jag tänka mig :) Borde väl ha diskat egentligen men tjejerna vet väl att jag inte har så värst mkt till övers för disk vid det här laget :P Hoppas ni får en mysig kväll, nu ska jag hoppa in i duschen!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha du är så rolig, det låter som att du alltid behöver diska ;)

2009-11-11 @ 15:42:17
URL: http://sofieholmlund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0