Nya skor, nya kläder, ny hårfärg!

Underbara fredag, älskar dessa dagar ibland! Var på lunch med Ida, Jennie och Frida Ö på Chinatown och sen drog jag och Ida till Borlänge efter en kortvisit hos syrran på bilprovningen. Hade jätte trevligt, köpte Converse-skor, en efterlängtad herrskjorta, hårfärg och annat småplock :) Jag hade lovat mig själv att spara den här lönen för att förra månaden inte gick direkt +, men hur kul är det egentligen? Spara pengar kan man göra när man blir gammal!!

Visiten hos syrran gick ut på att hämta en gitarr som jag har lämnat till tremänning Tom på lagning. Stallet lossnade för typ 100 år sedan och då ingen i familjen spelar gitarr har den inte blivit lagad. Förrän nu, när jag ska bli gitarrist :) Kom fram till förra veckan att jag inte har lärt mig något nytt från scratch sedan jag började med tyskan i femman typ. Så nu är det fan på tiden! Har ju alltid velat kunna spela, och då är det väl egentligen bara att lära sig?

Nu ska jag skölja ur håret och göra mig iordning för drinkar på lobbyn med Sofie och möjligtvis ett gäng bråkiga varbergare!


Färg i håret, nu skulle man ha haft pappa här som hjälp.
Ja för min pappa är faktiskt färgningsexpert!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0