Naken-dag

Fy fan, här var det dåligt med updates vill jag lova.. Ska bättra mig, jag lovar :) Har ju dock inte hänt så mycket i veckan, allt är som vanligt: Jobb, gym, umgänge med bästaste vännerna, sova, jobb, gym osv osv.. Men, det har dock hänt något stort, jag har gjort något galet och jag får inte berätta det.. Än, men så fort jag fått klartecken tänker jag tala om för er trogna läsare.

Var ju förresten på Mexico-inspirerat kalas för Aba igår, måste erkänna att jag faktiskt har lite minnesluckor. Kommer ihåg att jag sprang runt på gräsmattan men vet inte varför eller med vem. Kommer ihåg att jag klättrade från altanen upp till balkongen men inte att jag tydligen dansat runt på balkongen och sjungit till Kalles Ipod (ber om ursäkt för den).. Ja alltså, kvällen är lite bitvis suddig. Men jävlar vad roligt det var :) Vaknade av att mamsen ringde vid typ tolv, när vi lagt på vågade jag inte ställa mig upp för jag var lite rädd för hur huvudet skulle må. Fick dock lov att studsa upp när behovena kröp på och gissa vad; mina enormt uppskattade gener har trollat bort allt vad bakfylla och defekter i balanssystemet heter :)

Ja, nu ligger jag på soffan och kollar på värdelös mitt-på-söndagen-film på femman har verkligen inga planer på att klä på mig idag :)

Ben

Mustasch-homeboy


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0